Το The House of Da Vinci VR της Blue Brain Games αποτελεί τη μεταφορά σε VR του αντίστοιχου flat screen puzzle game που είχε κυκλοφορήσει το studio το 2017. Τα puzzle games είναι από τα είδη τίτλων που έχουν τη δυνατότητα να μεταφερθούν πολύ καλά σε VR περιβάλλον λόγω του gameplay τους, αλλά υπάρχει πάντα η πιθανότητα να κουράσουν αν ο ρυθμός τους είναι νωχελικός.
Στο The House of Da Vinci λοιπόν, αναλαμβάνουμε τον ρόλο ενός μαθητή του Da Vinci, και αναζητούμε τον δάσκαλό μας που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς. Το σενάριο είναι απλό, και εξυπηρετεί τον ρόλο του ως backdrop για τους γρίφους, που είναι και το ζουμί του τίτλου.
Το gameplay, αναμενόμενα, βασίζεται στην επίλυση γρίφων. Οι γρίφοι του παιχνιδιού έχουν πολύ ενδιαφέρον, αφού είναι εμπνευσμένοι από πραγματικές εφευρέσεις του Da Vinci, απαιτώντας λογική σκέψη και παρατηρητικότητα. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν μιλάμε για μια απλή μεταφορά των γρίφων από την flat έκδοση, αφού οι developers μπήκαν στη διαδικασία να τους σχεδιάσουν ξανά, και θεωρούμε ότι αυτή τους η επιλογή τους δικαιώνει απόλυτα.
Στη διάθεσή μας έχουμε ειδικά γάντια με λειτουργίες όπως την αποκάλυψη κρυμμένων στοιχείων και τη δυνατότητα να χειριστούμε τη ροή του χρόνου για να λύσουμε τα puzzles. Οι κινήσεις μας μεταφράζονται 1:1, το οποίο είναι μεν θετικό, αλλά ο χειρισμός είναι υπερβολικά ευαίσθητος, ειδικά όταν χειριζόμαστε αντικείμενα με δυο χέρια, οδηγώντας σε λάθη.
Όπως καταλαβαίνετε, το συγκεκριμένο πρόβλημα μετά από λίγο μπορεί να κουράσει, όμως λόγω του ότι ο τίτλος έχει διάρκεια γύρω στις 4 με 5 ώρες – ανάλογα με τον ρυθμό που προχωράτε – δεν θα το χαρακτηρίζαμε και ως λόγο αποφυγής αγοράς, με την ελπίδα πάντα ότι θα διορθωθεί με κάποιο update.
Η κίνηση γίνεται μόνο με teleport σε προκαθορισμένα σημεία, και με smooth ή snap turning, ενώ δεν υπάρχει επιλογή για ελεύθερη κίνηση στον χώρο. Το γεγονός αυτό μπορεί να ξενίσει τους πιο έμπειρους παίκτες VR, αφού δημιουργεί την αίσθηση του περιορισμού, αλλά παράλληλα καθιστά τον τίτλο εξαιρετικό για αρχάριους που ακόμα δεν έχουν αναπτύξει τις αντοχές τους στο VR περιβάλλον.
Στον οπτικό τομέα το The House of Da Vinci βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με το αναγεννησιακό artwork να κλέβει τις εντυπώσεις. Ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος, των δωματίων και των puzzles, οι φωτισμοί, οι σκιές και οι λεπτομέρειες δημιουργούν μια άκρως ατμοσφαιρική εμπειρία. Η μουσική ενισχύει περαιτέρω την εν λόγω ατμόσφαιρα, με την παραγωγή του ήχου να εξυπηρετεί επαρκώς τις ανάγκες του τίτλου.
Θα λέγαμε ότι το The House of Da Vinci VR αποτελεί μια καλή μεταφορά του αρχικού παιχνιδιού σε VR περιβάλλον, με την ατμόσφαιρα και τους γρίφους να κλέβουν την παράσταση. Με βάση τα παραπάνω, θεωρούμε ότι ο τίτλος αποτελεί μια ασφαλή αγορά για τους fans του είδους που θέλουν να περάσουν ευχάριστα λίγες ώρες λύνοντας puzzles. Ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να μεταφερθούν και τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς σε VR.
To The House of Da Vinci VR κυκλοφορεί για PSVR2 από την 1/5/25 (για PC είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο του 2024). Το review μας βασίστηκε σε review code που λάβαμε από τη Blue Brain Games.
The post The House of Da Vinci VR | Review first appeared on GameOver.
The post The House of Da Vinci VR | Review appeared first on GameOver.
Στο The House of Da Vinci λοιπόν, αναλαμβάνουμε τον ρόλο ενός μαθητή του Da Vinci, και αναζητούμε τον δάσκαλό μας που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς. Το σενάριο είναι απλό, και εξυπηρετεί τον ρόλο του ως backdrop για τους γρίφους, που είναι και το ζουμί του τίτλου.

Το gameplay, αναμενόμενα, βασίζεται στην επίλυση γρίφων. Οι γρίφοι του παιχνιδιού έχουν πολύ ενδιαφέρον, αφού είναι εμπνευσμένοι από πραγματικές εφευρέσεις του Da Vinci, απαιτώντας λογική σκέψη και παρατηρητικότητα. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν μιλάμε για μια απλή μεταφορά των γρίφων από την flat έκδοση, αφού οι developers μπήκαν στη διαδικασία να τους σχεδιάσουν ξανά, και θεωρούμε ότι αυτή τους η επιλογή τους δικαιώνει απόλυτα.
Στη διάθεσή μας έχουμε ειδικά γάντια με λειτουργίες όπως την αποκάλυψη κρυμμένων στοιχείων και τη δυνατότητα να χειριστούμε τη ροή του χρόνου για να λύσουμε τα puzzles. Οι κινήσεις μας μεταφράζονται 1:1, το οποίο είναι μεν θετικό, αλλά ο χειρισμός είναι υπερβολικά ευαίσθητος, ειδικά όταν χειριζόμαστε αντικείμενα με δυο χέρια, οδηγώντας σε λάθη.

Όπως καταλαβαίνετε, το συγκεκριμένο πρόβλημα μετά από λίγο μπορεί να κουράσει, όμως λόγω του ότι ο τίτλος έχει διάρκεια γύρω στις 4 με 5 ώρες – ανάλογα με τον ρυθμό που προχωράτε – δεν θα το χαρακτηρίζαμε και ως λόγο αποφυγής αγοράς, με την ελπίδα πάντα ότι θα διορθωθεί με κάποιο update.
Η κίνηση γίνεται μόνο με teleport σε προκαθορισμένα σημεία, και με smooth ή snap turning, ενώ δεν υπάρχει επιλογή για ελεύθερη κίνηση στον χώρο. Το γεγονός αυτό μπορεί να ξενίσει τους πιο έμπειρους παίκτες VR, αφού δημιουργεί την αίσθηση του περιορισμού, αλλά παράλληλα καθιστά τον τίτλο εξαιρετικό για αρχάριους που ακόμα δεν έχουν αναπτύξει τις αντοχές τους στο VR περιβάλλον.

Στον οπτικό τομέα το The House of Da Vinci βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με το αναγεννησιακό artwork να κλέβει τις εντυπώσεις. Ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος, των δωματίων και των puzzles, οι φωτισμοί, οι σκιές και οι λεπτομέρειες δημιουργούν μια άκρως ατμοσφαιρική εμπειρία. Η μουσική ενισχύει περαιτέρω την εν λόγω ατμόσφαιρα, με την παραγωγή του ήχου να εξυπηρετεί επαρκώς τις ανάγκες του τίτλου.
Θα λέγαμε ότι το The House of Da Vinci VR αποτελεί μια καλή μεταφορά του αρχικού παιχνιδιού σε VR περιβάλλον, με την ατμόσφαιρα και τους γρίφους να κλέβουν την παράσταση. Με βάση τα παραπάνω, θεωρούμε ότι ο τίτλος αποτελεί μια ασφαλή αγορά για τους fans του είδους που θέλουν να περάσουν ευχάριστα λίγες ώρες λύνοντας puzzles. Ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να μεταφερθούν και τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς σε VR.
To The House of Da Vinci VR κυκλοφορεί για PSVR2 από την 1/5/25 (για PC είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο του 2024). Το review μας βασίστηκε σε review code που λάβαμε από τη Blue Brain Games.
The post The House of Da Vinci VR | Review first appeared on GameOver.
The post The House of Da Vinci VR | Review appeared first on GameOver.